strountes: Ska vi värva ska det inte vara panikvärvningar som slår omkull ekonomin utan spelare med kvalité som vi kan knyta upp över fler säsonger.
Inlägg: 1654718
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI:
Håller med om det. Tycker dock inte schremp är en panikvärvning. Han gjorde ändå 41p i grundserien och 5p på sex matcher i slutspelet. Tror inte han är "slut" heller då han inte ens är 30. har vi ens haft en värvning sedan schremp som gjort över 40p på en säsong?
Håller med om det. Tycker dock inte schremp är en panikvärvning. Han gjorde ändå 41p i grundserien och 5p på sex matcher i slutspelet. Tror inte han är "slut" heller då han inte ens är 30. har vi ens haft en värvning sedan schremp som gjort över 40p på en säsong?
Redigerad kommentar