Blake: Problemet med Schremp är dels skridskoåkningen, dels bristen på hemjobb men det som absolut gör att jag inte vill se honom i Modo är det man hört om honom som diva och hur han påverkar gruppen negativt.
Inlägg: 1654794
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Toronto lär ju lagt ut mer pengar på sitt pregame intro än vad Modo lagt på spelarbudgeten den här säsongen.
www.youtube.com/watch?v=v5cRoQgQzdw + 2