Amitiel:Detta skulle dra publik hos Modo, ingen tvekan om det.
Inlägg: 1655095
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Själv skulle jag föredra BRA spel på isen istället !
Tror nog det skulle locka mer folk före ett bra intro .