Inlägg: 1655647
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Blake:
Skröder och kanske den där norska tränaren Nilsen. Om han blir modos tränare dvs :)
Blake:
Skröder och kanske den där norska tränaren Nilsen. Om han blir modos tränare dvs :)
modomille: Tror du att jag drömmer om den här säsongen!?? :(( Klart det är nästa säsong jag menar.. och ja, som du säger.. alla andra med större plånböcker kommer att slita i honom. MEN!! Vi har Skröder som lockar! Dom kanske är bra kompisar, landslagsspelare som dom är. :)