Inlägg: 1656610
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frågan är om Modo värvar mer. Jag är tveksam. Om de värvar så tror jag mest på en back.. Vad tror ni?
Sv: Silly season
Amitiel: Fönstret stänger på Lördag. Timeåspelarna är fria att gå på Onsdag om man inte kommit fram med en konkret lösning för att lösa de ekonomiska problemen
hanzon:
Är väl 31 jan har jag för mig