+ 2
Inlägg: 1656816
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Då var det skrivet i sten!! Modo spelar kvalserie i vår. Kommer aldrig ta in 14 poäng på Leksand
Är väl i stort sett allas fel.
Anders som inte fick ut nog av laget.
Svartvadets fel som inte försåg Anders med bättre spelare redan från start.
Charlotte som inte såg till att Svartvadet hade tillräckligt med pengar att arbeta med.