Amitiel:Väldigt tyst på värvarfronten. Inga rykten?
Inlägg: 1656871
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sven Tuta: Pelle Hägglund tweetade i går kväll "Då får du vara borta länge. Pratade med Svarten i dag, “inget i pipen just nu”."
Men det lär vara ren och skär lögn från svarten skulle jag tro. Men du får där i alla fall ett rykte om att det inte finns något på G just nu. :)
Men det lär vara ren och skär lögn från svarten skulle jag tro. Men du får där i alla fall ett rykte om att det inte finns något på G just nu. :)