Inlägg: 1657863
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Nej, jag tror också att Anders kan vara helt rätt i en omgivning som passar honom. Jag tror bara att det här laget med en realistisk målsättning, rätt tränarkonstellation och med bra självförtroende inte hade legat sist.
J F K:
Jag vill dock inte skylla på Anders. Spelet såg ju rätt bra ut förra säsongen, trots floppande nyförvärv. Jag tror snarare att det var kombinationen som var tokig. Anders måste paras ihop med någon som ställer krav.