Inlägg: 1657880
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno:Är det ingen som har hört om någon/några nya spelare på ingång, för det är väl det som diskuteras här eller hur?
J F K: Sist hade vi nog kunnat ligga. Men inte med så här god marginal. På förhand så nog kändes det som att vi ändå skulle kunna tampas hyffsat med Djurgården m.fl.
Som det är nu är vi ju ett strykgäng.