ULTIMAVICI:Det vore hur bra som helst om tidningsuppgifterna inte stämde och att han kommer till Modo
Inlägg: 1658445
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Om modo (som är fattigast i SHL förutom dif) värvat Lasch så är det för att ingen annan vill ha honom. DET känns osannolikt. Jag hoppas verkligen att jag har fel...
Redigerad kommentar