Inlägg: 1659875
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
McFire:jo visst har man saknat en första center sedan susse la av tittade på tj hensick på EP nyss han har levererat i ahl i år hade gärnat testat honom igen i Modo om han är mycket bättre tränad nu kan han ju fått en lärdom sen senast han var här.
Problemet är att det är dom man har att välja på.