ULTIMAVICI: Tror och tror, jag har fått den informationen.
Inlägg: 1660112
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk: har också hört den summan , men inte i månaden utan som signonbonus
Månadslönen tror jag bara är ett par hundra..
Månadslönen tror jag bara är ett par hundra..