Roche inne på alla baklänges mål hitils va?. Ja tyvärr kommer ju sådana här matcher ibland men tyvärr för våran del när det gäller som mest :/. Hoppas vi snyggar till siffrorna och tar nya tag imorgon. För den här matchen är vi inte med i.
Inlägg: 1664096
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
Cyklob: Jag tycker ändå inte att Roche varit skyldig till så mycket. Ullmark kastar inte en, på sista missar den andra backen fett osv. Inte för att han varit lysande, men han har väl inte varit sämre än de andra direkt.