Inlägg: 1664454
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:ser på hv-lhc matchen wikegård är visst i berhn arena idag för att se örebro-frölunda skrattar bara vilken skön kille wikegård är igentligen han går fram till dom som står i kiosken och gör licksom en för alla,alla för en grej och tjejerna bara skrattde och sedan gick han iväg och sa det är ju match idag! och skakade på huvudet :)
De leder skotten,men är bekväma och skapar inte så mycket.