+ 5
Inlägg: 1664625
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
Bad_Brett: gnäll gnäll gnäll...
Kul att någon är konstriktig, eller vänta. Gnälla och gnälla.
Kul att någon är konstriktig, eller vänta. Gnälla och gnälla.
Snipan:
"Vi är noggrann i vår rekrytering och vill hitta rätt – både som spelare och karaktär – när vi tar in nya spelare."
Undrar hur Svartvadet tycker att de har lyckats?