Inlägg: 1664647
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
Nieminen: Vill nog ge Djuse titeln årets värvning. Lr tänker du inför säsongen? Isf är det nog tyvärr Nättinen.
Men vad gör Ahnelöv och Torp vid 0-3? Fullständigt bedrövligt.
Men vad gör Ahnelöv och Torp vid 0-3? Fullständigt bedrövligt.
Nättinen har verkligen växt från att varit rent kass i början av serien, klart bästa värvning för säsongen.