+ 2
Inlägg: 1664678
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
ULTIMAVICI: vi har ingen målvakt. Modo skapar minst lika många målchanser, men vi har en katastrofalt usel målvakt.
Sedan tycker jag inte att det ger något att gnälla. Vad tror ni bli bättre? Det är som gubbarna i mapparna som tror att det blir bättre av att gnälla.
Sawchuk kan jag inte tänka mig är avlönad inom hockey. Mästare på att påpeka det mest tydliga, men noll idéer som skulle göra saker bättre.
Sedan tycker jag inte att det ger något att gnälla. Vad tror ni bli bättre? Det är som gubbarna i mapparna som tror att det blir bättre av att gnälla.
Sawchuk kan jag inte tänka mig är avlönad inom hockey. Mästare på att påpeka det mest tydliga, men noll idéer som skulle göra saker bättre.
Okej allihopa JFK vill prata om reklamskyltarna på sargen istället! Vilken är eran favorit? Svenska spel har en som heter POWER PLAY, den är rätt tjusig eller hur?