Inlägg: 1664714
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
Sawchuk: privatliv? Jag pratar noll om privatliv. Om din ambition om att jobba med hockey kanske (
Där jag förstår om modo inte tycker att du är värd penga), men inte privatliv.
Där jag förstår om modo inte tycker att du är värd penga), men inte privatliv.
Sawchuk:
Hur är det JFK, du vill ofta ta upp mitt privatliv här på forumet, anar jag en viss frustration?
Har en femåring kapat JFK`s konto?
Redigerad kommentar