Inlägg: 1664715
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
S-vikaren: Jag har varit medlem sedan 1979 och är fortfarande medlem, så kom inte hit och snacka skit om att inte jag har betalat.
hanzon:
Du sitter ju här. Vad har du betalat för?