Inlägg: 1664733
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
J F K: AF må inte ha fått till det, men man har trots allt använt sig av sju tränare sedan 08/09. En misskött organisation har inget med misslyckandet att göra, eller?
+ 3
Sv: Modo-Luleå
J F K: Jag tror bristen på pengar är överdriven, men vist skulle mer pengar hjälpa. Största problemet är hur pangarna använts.
+ 1
Vi har inga pengar.
Vi väntade för länge med att sparka a f.
Vi har för dåliga tränare.