+ 1
Inlägg: 1664734
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
ULTIMAVICI: eller så vet man alltså inte.
Jag tycker inte att Svartvadet lyckats så bra som jag hoppats. DocK tror jag inte en människa fattat vilka pengar han ska trolla med.
Jag tycker inte att Svartvadet lyckats så bra som jag hoppats. DocK tror jag inte en människa fattat vilka pengar han ska trolla med.
Men oavsett hur det har sett ut eller vilka resurser Svartvadet har haft så har han gjort ett ruskigt "svordom" dåligt jobb och han borde omedelbart lämna in sin avskedsansökan efter säsongen.