Inlägg: 1664893
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sawchuk:
Nog kan det vara Luleå fast han var där i Onsdag och såg Leksand matchen också.
Sv: Silly season
Sawchuk:vrf var dom där idag då luleå hade ju hemma match igår dessutom är inte dom behov av en till back.
Sv: Silly season
Sawchuk: Givetvis, men oavsett verkar ju expressen journalisten anta att det skulle vara okej med att ta in spelare denna säsong... Känns ju inte så påläst
modomille:
Nästa arbetsgivare kan ju vara Luleå också...