+ 1
Inlägg: 1667640
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Dom har garanterat hört med honom. Frågan är ju bara vad man siktar på. Appelgren tror inte jag är nån SM-guld coach, dock kan han nog få ett "dåligt" lag att vinna matcher. Så är det lågbudget bygge som gäller även nästa år så är det ju typ han/Rönnberg typ av tränare man vill ha. Annars hoppas man ju på någon "roligare".
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: hoppas att ryktet inte är sant men det finns ju en chans att ryktet stämmer.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Betydelselöst om det är enda ändringen i tränarstaben.
+ 2
Vad tror ni om ryktet med Appelgren till Modo?