En spelare som jag önskar att han kommer tillbaka är Morten Madsen, har verkligen gjort bra ifrån sig i Hamburg Freezers, fyra i interna poängligan.
Inlägg: 1675041
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
hanzon:Spännande att se vilken tränare det blir, nu när det "inte" blev Waltin. Om vi blir klara ikväll, kommer det att släppas några nyheter tro! Kan bli en riktig trevlig afton. Har redan bokat TV-soffan några kalla i kylen, problemet är att någon hällt bromsvätska i klockan.
Redigerad kommentar