Inlägg: 1675461
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Modo4321: Japp. Det är bara att ta av hatten för killen. Han hinner inte riktigt med i SHL, men var en av våra absolut bästa forwards genom hela matchserien. Visst, han har ett rätt enkel spel som bygger på hårt jobb, men han gjorde det ända in i kaklet.
Amitiel:
Måste bara berömma peter öberg efter dom här 4 matcherna.
Visst vi möter ett betydligt svagare motstånd än i shl, men det hjärta han visar för föreningen och att han krigar täcker skott och får sätta 4-1 pucken mår man bra av.
Han kanske inte håller på topnivå i shl längre men vi behöver killar som visar hjärta när det verkligen gäller.