+ 2
Inlägg: 1676883
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Ska bli spännande med Jesper. Känns som helt rätt för vår stil, hög fart och aggressivitet. Hoppas vi kan chocka SHL, med att fortsätta på den stilen. Precis som i allsvenskan, så kommer ju ingen att ta oss på allvar nu heller...och det är rätt skönt
+ 2
Sv: Truppen 15/16
Wow, vilken värvning och den kom minst sagt ur det blå. Härligt att vi vet vad vi får för en gångs skull - en back av högsta kvalité i SHL. Se till att förlänga med Ahnelöv nu så har vi två grundpelare i vår backuppsättning.
Sv: Truppen 15/16
Sawchuk: Kanon! Blir lättare att utveckla bredden med lite spets i laget. Framgång föder framgång.
modomille:
Vad händer? Värvar vi spets före bredd i år???
Kanske siktar Modo högre än Jesper Olofsson :)
Redigerad kommentar