ivandrago:ovilja att träna, negativ attityd och divafasoner. Kan inte gå djupare in i detta utan att röja min källa....
Inlägg: 1677302
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas:
Enligt min källa i Leksand är han ödmjukheten själv. När folk pratar med honom om hur bra han är brukar han bara bli förlägen. Problemet var hans rygg och att led av dåligt självförtreone enligt min källa. Men troligen hamnar han inte hos oss om leksand åker ur utan det blir Saik eller nåt annat storlag.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas:
Ok jag har inte upplevt det så nu, killen har ju för tusan varit orienterare:) Upplever av det jag sett på isen med LIF att detta är förändrat nu.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas: Man kan lyssna på Huras föreläsning och förstå varför man inte ska ha spelare med dålig inställning i ett lag. Speciellt illa tycker jag att det är om den spelaren tillhör de bästa. Då har det en tendens att förstöra dynamiken riktigt mycket.
Som sagt kan Ryno ha bättrat sig då han är kapten i vinter, men jag är som sagt tveksam.
Som sagt kan Ryno ha bättrat sig då han är kapten i vinter, men jag är som sagt tveksam.