+ 1
Inlägg: 1679732
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
ivandrago: Precis dom lever fortfarande kvar i att dom är bäst och det är verkligen inte saningen. Samtidigt värvar dom spelare som redan är klar i sin utveckling. Och det kan väl innebära att man går till slutspel men knappast ledande i shl. Som sagt var ledare och spelare i och runt saik talar om deras sätt att träna samt tydligheten i organisationen. När det gäller fbk så talar man om att vinna men det är faktiskt några år sedan nu. Känns som de lever i det förflutna.
+ 1
Dexter :
Tror att FBK kommer att få revidera sin självbild " det handlar bara om att få vinna snart"