Sven Tuta: Övertygad om att Modo går ut med värvningarna så fort de kritat på om det inte föreligger anledning att hålla på det pga att de fortfarande spelar. Kan ju även varit klart med spelare från Rögle eller Malmö exempelvis men de kontrakten kan då blivit ogiltiga efter att de avancerat.
Inlägg: 1679997
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
ULTIMAVICI:Bläcket på Ludvig Nilssons kontrakt hade fått torka i 2 veckor innan han offentliggjordes, så nog kan det finnas spelare klara som man inte valt att offentliggöra.