J F K:håller med,kravbilden måste ändras tor att det kan bli verklighet om Huras kommer,men man tycker ju att kravbilden inte borde vara så här dålig,enligt Edwin hedberg så låter det som att Modo inte bryr sig hur det går bara man slipper kvalspel, eller om man inte vinner en match så gör det inte något,sen måste träningarna bli bättre,man ser på filmklipp som Modo channel gör då ser det ut som att dom bara skrattar och slamsar på träningarna och inget riktigt tempo.
Inlägg: 1680500
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
modomille: Precis det jag har skrivit om tidigare när man läser intervjuer med ex SAIK spelare och det dom alltid pratar om då är just att : Träningarna i Skellefteå är alltid stenhårda och att allt skall vinnas.
Hör man någon Modo spelare prata i dom termerna någonsin !! ??
+ 2