Undra om någon av dessa herrar dyker upp i Modo nästa säsong. David Åsling, Tobias Forsberg , Fredrik Händemark. Känns som att någon av dom absolut kan bli aktuella.
Inlägg: 1683464
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Cyklob:
Om man läser intervjun med Huras så är det nog endast Tobias som är aktuell, men vi har redan breddspelare 3 -4 linan
Sv: Truppen 15/16
Cyklob: det hoppas jag verkligen inte då jag inte tycker att någon utav dom är speciellt bra så då ser jag hellre att man ger ungdomsspelare chansen. Sen tycker jag vi har hyffsat med bredd redan, men ska vi ta in fler spelare för en tredje/fjärdekedja så finns det nog bättre alternativ.
Redigerad kommentar