Anders Forsberg kanske går till Leksand, en känsla jag har.
Inlägg: 1683574
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Jag hade också den känslan ett tag. Hur är han som tränare?