Monno:Svarten säger ju att han har spelare klara fast han kan inte presentera dom, det är kanske nån spelare i nåt landslag?han sa att det mest kommer bli utlänska spelare fast någon svensk till,jag tror inte att det är nån allsvensk spelare utan kanske nån klasspelare Danielsson?eller kanske Lander?
Inlägg: 1684097
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
modomille: Känns ju mer som att de spelare det gäller skulle ha någon klausul gällande khl/nhl spel.