ivandrago: Ja, jag har en gubbe(live the life) som är back och snittar 4ppg. Ändå får jag bara spela AHL. Skitspel. Aja nog med OT om min oduglighet som tv-spelare. :P
Inlägg: 1685171
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Monno:
Bobby ser ju bra ut. Nu vill jag bara se spetsspelare, inga fler allsvenska spelare det har vi nog av.