Inlägg: 1687247
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ivandrago:
Båda utsågs till bäste back i Modocupen och minns jag inte fel fick de båda MVP i samma turnering. Men få undantag brukar de mest främträdande spelarna i Modocupen bli stora hockeyspelare, inte sällan NHL-spelare.
Jo minns oxå att Larsson ansågs vara en större talang än Hedman men var inte det redan när Hedman dragit över som det började talas om honom.