Monno: Ryan Whitney är mitt alternativ. Har varit assisterande i både Penguins och Oilers.
Inlägg: 1689917
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Petey21: Ska jag lägga en önskan så är det Richie C, Hedman A och Possler A.
Tror det är något Possler skulle hantera bra och som skulle som skulle göra honom bra.
Tror det är något Possler skulle hantera bra och som skulle som skulle göra honom bra.
Sv: Truppen 15/16
Petey21: Tveksamt att man tar en helt ny spelare och gör denne till kapten. Kanske Huras vill ha en nordamerikan och gör så, men annars ligger Ritchie och Hedman bra till. Torp är nog inte kaptensämne. Uppoffrande på isen, men lite gnällig utanför.
Vi har sjukt många med kompetens att vara kapten och den enda som har facit är väl Huras...
Vi har sjukt många med kompetens att vara kapten och den enda som har facit är väl Huras...