Inlägg: 1690124
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Är det inte lika bra att lyfta över Elias Pettersson till vårat juniorlag innan någon är och rycker i honom?
Finns väl förutsättningar att kan bli bättre än sin bror Emil.
Länkar:
Eliteprospects.com - Elias PetterssonHockeymagasinet - allt inom hockey » Pettersson: “Det är en ära att få representera Sverige”J18: Elias Petterssons galna form - Tikare
Eliteprospects.com - Elias PetterssonHockeymagasinet - allt inom hockey » Pettersson: “Det är en ära att få representera Sverige”J18: Elias Petterssons galna form - Tikare
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: varför skulle han köpa en ö i Sthlm skärgård och spela i Modo?
Silly:
Steen till säsongen 17/18