Inlägg: 1690187
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Norrlands Guld blir SHL huvudsponsor.
Finns nog delade meningar om det också rent moraliskt.
Då kanske Pyronobel Group blir Allsvenskans huvudsponsor snart. :-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag förstår inte varför Elite prospects envisas med att inte tar bort grisen Per Ledin från Doubful Rumours to Modo
Svartvade har ju sagt att Ledin inte är intressant för en värvning.
Då borde det var mer intressant att ha Bobby Butler där..?
Redigerad kommentar
Länkar:
Elite Prospects - Hockey Players and TransactionsModos besked: Ingen Per Ledin i klubben | SHL | Expressen
Elite Prospects - Hockey Players and TransactionsModos besked: Ingen Per Ledin i klubben | SHL | Expressen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vilken tur att nivån på Modos forum är på rätt nivå, man blir skrämd när man läser på Luleås och Skellefteås sidor. Förstår inte att dom orkar hålla på att jävlas med varandra hela tiden, tack och lov att det är mer rumsrent här.
Redigerad kommentar