Gynge tillbaka i shl i växjö. Roligt tycker jag. Spännande att se han och rosen igen :P
Inlägg: 1690246
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden:
Vet inte om jag har sett Gynge som en tung värvning om Modo hade tagit honom.
Är inte så imponerad av honom,
Sedan att han får sprätta in lite puckar när han spelar med Rosen är en annan sak.
Han är väl som våran skröder.
Han måste ha någon spelskicklig brevid sig om han skall leverera