hellge: Om inte jag minns fel så var det väl Steen.
Inlägg: 1690258
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Undrar om det blir Gynge - Rosen - kiiskinen
Då kan det ju smälla ganska ofta.
Men väldigt behagligt att vända spelet på.
2 st winger som är dåliga i det defensiva spelet.