Silly: Kommer att bli godare öl i arenorna iallefall.
Inlägg: 1690321
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Ahhh.. det vete f...?
Då hade jag nog hellre haft Gotlands Bryggeriet. :-)
Det optimala hade varit Staropramen, men det blir ju problem med tjeckisk bira/sponsor