Silly: grym värvning, eller?
Inlägg: 1690534
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk: man ska inte döma hunden efter håren, men för mig känns det precis som förra året att Lasse Johansson tappat stinget. Han har blivit lat...
Bara för det får man väl äta upp det, men förra året sågade jag widing och schremp vilket känns ok nu.
Bara för det får man väl äta upp det, men förra året sågade jag widing och schremp vilket känns ok nu.