+ 1
Inlägg: 1690918
Svarskommentarer
Sv: Gubbklacken - GK
hellge: Vad tror du om nyförvärvet från 401 då? Nog borde väl A Moström tillföra lite bas!?😉
Sv: Gubbklacken - GK
hellge: Får väl försöka lura med min gamla vapenbroder från "glansdagarna" på åttiotalet! Gick ju ganska bra ifjol när han gjorde lite av en comeback.
Redigerad kommentar
Sv: Gubbklacken - GK
hellge: Jag är lite för lat för att stå i klacken, men jag kommer att husera på sittplats i vinter. Härligt initiativ Helge och visst känns det som om hela klubben andas positiv energi!
+ 1
Härligt, då bockar jag av BJ21 och Gusse som klara för GK - Gubbklacken.
Se till att ta med någon till. Vi behöver mer bas. Vi har redan tenorer och falsetter