Inlägg: 1691018
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
NoMercy:
Ja, det där blir perfekt. Superbra platser med bra överblick, bra gruppering och så egen pub. Det är ju fantastiskt bra.
Förutom att man inte vill ha dårar precis ovanför restaurangdelen.
Redigerad kommentar
Smurfen:http://i.imgur.com/jq0nsej.jpg
Så ska det tydligen bli. Det rödmarkerade är den som varit (sämsta bortastå i världen?), det grönmarkerade blir den nya. Väldigt mycket bättre. Bra jobbat Modo!
Redigerad kommentar