hellge: Uppgattades kommentaren så? Då gör jag avbön här och nu!😉 Foppa är GUD.
Inlägg: 1691082
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kan inte låta bli att tänka på Wernblom när man hör denna låt, man blir nostalgisk.