Bygdn: Det låter riktigt bra. Man kan i och för sig undra varför han då väljer att spela i SHL
Inlägg: 1691709
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:En barndomsdröm han har haft , att få dra på sig Modo tröja !!!
+ 2