Gusse: Luleå har heller aldrig utmärkt sig för att vara ledande för svensk utveckling av egna talanger, eller hur?
Inlägg: 1694896
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Jesse:www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/modo/article21346210.ab
Härliga signaler till ungdomarna i Ångermanland 😂
Härliga signaler till ungdomarna i Ångermanland 😂
+ 1
Sv: Silly season
Jesse: Så är man bara konstant dålig gör det inget?
Lapierre vore en rolig spelare. Bra för SHL och underhållningen om inte annat.
Såg en bra beskrivning av honom: Per Ledin gånger 100.
Så går det igenom kan vi förberedas oss på att behöva försvara, tjuvnyp, fulspel, filmningar och allmänt griseri.
Lite som SAIKarna haft det kring Jimmie jump alltså. :-)
Fast ja. Värre.
Lapierre vore en rolig spelare. Bra för SHL och underhållningen om inte annat.
Såg en bra beskrivning av honom: Per Ledin gånger 100.
Så går det igenom kan vi förberedas oss på att behöva försvara, tjuvnyp, fulspel, filmningar och allmänt griseri.
Lite som SAIKarna haft det kring Jimmie jump alltså. :-)
Fast ja. Värre.
Sv: Silly season
Jesse: Man har ändå 9 spelare som är 23 år och yngre i truppen. Inte dåligt. Vi använde väl mest juniorer av alla lag i SHL förra säsongen så nog satsas det alltid.