Monno: skämt till svar.. Bättre argument
Inlägg: 1694914
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Jesse:
Du tänkte på Bäckmans argument? Eller vad är dina argument för att Modo gör "fel"? Han medger att tiderna förändrats. Han hänvisar dessutom till Saik som har 12 spelare utanför närområdet i sin trupp i dagsläget, gissar att det kommer vara någon/några till när serien startar.
Du tänkte på Bäckmans argument? Eller vad är dina argument för att Modo gör "fel"? Han medger att tiderna förändrats. Han hänvisar dessutom till Saik som har 12 spelare utanför närområdet i sin trupp i dagsläget, gissar att det kommer vara någon/några till när serien startar.