+ 1
Inlägg: 1694952
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
hellge:
Vi har BP nu, ser fortsatt bra ut. SAIK har haft någon farlighet men vi täcker och tar bort skottlinjen bra.
Bjurö har det lilla man sett gjort det bra.
ULTIMAVICI:
Samma här. Tackar