+ 3
Inlägg: 1694978
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Sven.Savage:
Alltså, varför "trakkar" du dem? Har liksom aldrig förstått vitsen. Har du lust att förklara, alltså under 5000 ord :)
+ 3
hellge: Tro det eller ej, men Skellefteå är det lag jag alltid gillat mest efter Luleå. Det jag pysslat med senaste året är att trakka dem - så länge jag ids - efter åratal av hat från brännvinsjournalisten Fehlman och Ulf-Ture.
Jag ser gärna Skellefteå kvar i SHL, men mer sportsliga och sympatiska. Hellre lag från Norrland för oss här uppe än bara rookielag från Sydbotten;-)